Wednesday 24 April 2013

Eμπνευσμένο από την Christy Tomlinson!!!!

Είναι φοβερό τι μπορεί να κάνει κανείς εύκολα και γρήγορα με απλά χρώματα, χαρτιά και στένσιλς!!!! 
Η Christy Tomlinson είναι έμπευση για εμένα! Αυτός είναι ένας από τους καμβάδες που έχω φτιάξει για παιδικό δωμάτιο.....αλλά ειδικά αυτός έχει καταλήξει στο σαλόνι μου, γιατί μου αρέσει πολύ.
Χρησιμοποίησα χαρτιά για scrapbooking, ακρυλικά χρώματα, στένσιλς, washi tape, σφραγίδες και 3d foams. Το 3διάστατο εφέ δίνει άλλη αίσθηση! 

Τα ακρυλικά χρώματα τα χρησιμοποίησα με δύο τρόπος. Εφαρμογή με το δάχτυλο για να προσθέσω χρώμα στον καμβά, χωρίς να αραιώσω τα ακρυλικά και mini misters για τα στένσιλς. Για την ακρίβεια, έβαλα το χρώμα στο mini mister και πρόσθεσα νερό, το ανάμιξα και voila!!!

Τα χαρτιά που χρησιμοποίησα εδώ για το κοριτσάκι, τον ήλιο, τις πεταλούδες και τα πουλάκια, είναι από αυτά που βγάζει η Christy Tomlinson, αλλά οι επόμενοι καμβάδες που έφτιαξα ήταν με απλά χαρτιά scrapbooking που είχα. Δυστυχώς δεν έχω φωτογραφίες από αυτούς, γιατί τους χάρισα.

Το 3διάστατο εφέ έγινε με δύο τρόπους. Με τα 3d foams (για το κοριτσάκι, τον ήλιο, τις πεταλούδες και τα πουλάκια) και με χαρτί τύπου κραφτ που αφού το έκοψα σε σχήμα λουλουδιού σε διάφορα μεγέθη, το τσαλάκωσα και έβαλα τα λουλουδάκια το ένα πάνω στο άλλο.

Για τους μίσχους και τα φύλλα χρησιμοποίησα διάφορα washi tapes (όπως η Christy Tomlinson). Η τελική πινελιά ήταν τα μικρά μοτίβα που έβαλα με τις σφραγίδες σε όλο σχεδόν τον καμβά.



No comments:

Post a Comment